|
Post by Klangfix on Jan 1, 2023 23:56:56 GMT 1
Det som går sönder i en Levingitarr är oftast inte limning, även om det naturligtvis också händer. Jag förstår inte övertron på att Martin-gitarrer på något sätt skulle hålla för en mer omild behandling. Ta en Levin W-32 eller en modell LT-18, de kan vara ganska tåliga om man inte badar bastu med dem eller sätter sig på dem, eller kastar dem ifrån sig på golvet. Jag förstår heller inte fascinationen över att vara ovarsam med ett instrument.
|
|
|
Post by kallegitarr on Jan 2, 2023 0:00:48 GMT 1
Ä
|
|
|
Post by Klangfix on Jan 2, 2023 0:03:01 GMT 1
Kallegitarr! Jag är inte admin här, men jag är en av de tidigaste medlemmarna här och jag ser gärna att du håller en ödmjuk ton i dina inlägg så vi kan hålla en hög kunskapsnivå utan personliga påhopp och för mycket bråk. Det finns andra forum där detta accepteras, men inte här.
|
|
|
Post by kallegitarr on Jan 2, 2023 0:15:31 GMT 1
Ä
|
|
|
Post by kallegitarr on Jan 2, 2023 0:24:08 GMT 1
Kallegitarr! Jag är inte admin här, men jag är en av de tidigaste medlemmarna här och jag ser gärna att du håller en ödmjuk ton i dina inlägg så vi kan hålla en hög kunskapsnivå utan personliga påhopp och för mycket bråk. Det finns andra forum där detta accepteras, men inte här. Ja men det är väl inga problem varför säger du det till mig det var ju ingen som ens reagerade mot dom fördomsfulla och ganska fula angreppen på mig från Cellomannen!
|
|
|
Post by Klangfix on Jan 13, 2023 0:37:11 GMT 1
Tillsägelsen gäller alla. Jag missade Cellomannens första påhopp då jag själv skrev svar på första sidans fråga och då kastades till sida tre. Jag lusläser inte trådar som spårar ur.
På detta forum är det dessutom brukligt att vara öppen med sin verkliga identitet. På så vis slipper man troll och tråkiga inlägg. Vill någon här bli tagen på allvar, så lägger man korten på bordet.
|
|