lij
Lärt mej ta barré
|
Post by lij on Apr 12, 2018 19:57:36 GMT 1
|
|
|
Post by makkan79 on Apr 19, 2018 12:45:38 GMT 1
Var o tittade på denna idag. Slutsats: Inget märkbart bandslitage, några små sprickor i lock (överlag fin i locket) en rejält ful lagning i sarg. samt flera sprickor i bakstycke. Halsen såg vad jag kunde bedömma ut att vara rak.
|
|
|
Post by Claescaster on Apr 22, 2018 17:37:44 GMT 1
Var o tittade på denna idag. Slutsats: Inget märkbart bandslitage, några små sprickor i lock (överlag fin i locket) en rejält ful lagning i sarg. samt flera sprickor i bakstycke. Halsen såg vad jag kunde bedömma ut att vara rak. Hur lät den?
|
|
|
Post by makkan79 on Apr 22, 2018 18:33:56 GMT 1
Var o tittade på denna idag. Slutsats: Inget märkbart bandslitage, några små sprickor i lock (överlag fin i locket) en rejält ful lagning i sarg. samt flera sprickor i bakstycke. Halsen såg vad jag kunde bedömma ut att vara rak. Hur lät den? Svårt Att bedöma... gamla stängar
|
|
Tyko
Allvetande
www.runessonguitars.com
|
Post by Tyko on Apr 22, 2018 21:28:25 GMT 1
Jag har försökt skriv säljaren att jag köper den men har inte fått något svar. Frågade iofs också om han kunde skicka den så det kanske är det han inte vill?
|
|
lij
Lärt mej ta barré
|
Post by lij on Apr 23, 2018 8:45:11 GMT 1
Det är nog ringa som gäller med denna man. Jag mailade först och fick sena svar med en önskan om att man gärna fick ringa. Han var ointresserad av att skicka den eftersom det var för mycket jobb med det och han var lite till åren kommen. Därav mitt tips här. Annars hade gitarren flyttat hem till Göteborg vid det här laget
|
|