Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2013 19:37:06 GMT 1
Bara tipsa om en relativt nyöppnad boutique-butik i London, för den som har bottenlös plånbok, och kan resa dit. De har även massor av dessa begagnat, som dessa dyrgripar kanske kommer ner i hanterliga priser. Detta är inget för mig, men kanske för er som tycker gitarrerna är värda sina priser. En sak måste jag ge den beröm för. Det är en av väldigt få som lagt ner tid och vinning på att presentera i alla fall hyfsat bra YouTube klipp på hur de olika gitarrerna låter. T o m jag kanske får krypa till korset. Inte riktigt än dock, men dessa är närmast. Med de enklaste medel spelar de in saker. Och de spelar likadant (han) på varendra gura så man kan jämföra. Jag blev faktiskt lite mer imponerad av en KISO KLEIN som de demonstrerar, för ca 27.000 kr än en begagnad Greenfield för ungefär samma pris ...fast en nolla till efteråt!!!!! thenorthamericanguitar.com/De har en Martin ifrån 1833 också, för den hugade. 1,5 mille, eller 150.000 GBP. Vi tar en till sommarstugan också... Men kan ju inte jämföra gitarrer via YouTube, så bäst att åka dit och prova själv. De har öppet bara genom "appointments"
|
|
|
Post by johnny79 on Dec 7, 2013 16:30:18 GMT 1
Verkar vara en välsorterad butik med många trevliga gitarrer! Jag önskar att han hade spelat ett stycke med fingrarna och ett med plektrum annars är ju tanken bra med att spela samma sak på alla gitarrer. /johan
|
|