zamn
Jag är en forumsnörd
singer/songwriter/poet/dreamer
|
Post by zamn on Dec 6, 2009 6:59:45 GMT 1
Ska trappa ner mitt gitarrspelande, så nu ryker min fina guild. SÅLD! Hade röklukt när jag köpte den men har fått bort en hel del och fortsätter man bara med luktborttagningspåsarna från claes ohlson borde allt vara borta på ett par månader till. Gitarren är verkligen i toppskick och låter mycket bra. Rak hals, perfekt spelbarhet med lagom låg stränghöjd. De är mycket fina de här äldre guildarna, och speciellt eftertraktad är D-25'orna med arched back som den här. Lite fetare hals än normalt på en dread. Inte bred, men lite chunky. Gitarren är byggd som en pansarvagn förövrigt. Förvånansvärt att de lyckas bygga en så tung och stabil gitarr och få så bra ljud i den. Original hardcase. Kan skickas med bussgods eller posten eller hämtas/provspelas i huddinge hemma hos mig.
|
|
Calle
Allvetande
|
Post by Calle on Dec 6, 2009 8:35:26 GMT 1
men, vad är det som händer?skall du sluta spela:-(
|
|
|
Post by molle on Dec 6, 2009 13:54:58 GMT 1
Det är väl inte min spel-noja som smittat av sig på dig?
Du får inte sluta skriva låter och spela in. Det är alltid lika spännande att höra när det kommer nån ny låt.
Vi kanske skulle bilda en stödgrupp. Annonyma Gitarrister?
|
|
stinkey
Jag är en forumsnörd
|
Post by stinkey on Dec 6, 2009 15:59:08 GMT 1
??
|
|
|
Post by herringbone on Dec 6, 2009 17:34:11 GMT 1
Oj då, tråkigt på sätt och vis, å andra sidan så... äh jag pm:ar dig, snart, hinner inte just nu!
|
|
zamn
Jag är en forumsnörd
|
Post by zamn on Dec 6, 2009 19:13:09 GMT 1
Jag har fler gitarrer hemma, så jag klarar mig nog Ska inte sluta spela helt, bara inte ta det lika seriöst, och då klarar jag mig med lite enklare utrustning.
|
|
zamn
Jag är en forumsnörd
|
Post by zamn on Dec 16, 2009 14:57:40 GMT 1
Bump! Nu ännu billigare pris!
|
|
zamn
Jag är en forumsnörd