zamn
Jag är en forumsnörd
singer/songwriter/poet/dreamer
|
Post by zamn on Jun 6, 2012 5:14:00 GMT 1
Har slutat köpa gitarrer bara för att de är billiga, men det kanske är någon annan som är sugen www.tradera.com/crafton-auktion_301962_157313237Observera dock att säljaren troligen gjort en miss med något, för han har ute samma gitarr i två olika auktioner samtidigt. En med det låga priset och en med ett något högre. Undrar vad som händer om en person köper den för billiga och en annan person för det dyra lite senare. Han kommer säkert krångla då, så var beredda på eventuella problem. Och om man köper den billiga och påpekar att han har en till auktion som är dyrare ute samtidigt (för att förebygga problemet) kommer han säkert säga att den billiga var ett misstag och vilja att man betalar dyra priset Ska bli spännande att följa det här
|
|
stinkey
Jag är en forumsnörd
|
Post by stinkey on Jun 6, 2012 19:18:14 GMT 1
Den billiga har legat i min minneslista några dagar.
|
|
zamn
Jag är en forumsnörd
|
Post by zamn on Jun 7, 2012 6:35:43 GMT 1
Farligt spel att vänta in sluttiden på en gitarr med så billig köp-nu Hoppas du fixar det dock
|
|
|
Post by lennartdesa on Jun 7, 2012 15:37:37 GMT 1
Inte det enda som skulle göra mig försiktig: fyra negativa omdömen av totalt 28 omdömen - inte imponerande. Jag har dessutom en absolut känsla av att denne säljare förekommer under tre identiteter på Tradera. Men det är kanske tillåtet?
|
|
zamn
Jag är en forumsnörd
|
Post by zamn on Jun 7, 2012 16:41:21 GMT 1
Oj, tänkte inte ens på att det var den beryktade "beatrix" ;D Kommer dock inte ihåg om han verkligen var skum eller inte. Men vet att han varit uppe för diskussion här tidigare dock.
|
|