|
Post by 1948 on Feb 9, 2012 9:48:54 GMT 1
|
|
|
Post by molle on Feb 9, 2012 10:33:16 GMT 1
..."vännen fick en personlig lapp när han fick gitaren men har haft bort den..." Låter lite skumt i mina öron också! Även om det vore sant det han säger skulle det nog inte ha höjt priset något nämnvärt. Bara för att Cornelis kanske ägt den en kort period är det ju inte The Holy Grale bland gitarrer precis! Någon av hans nylonare, som bevisligen använts, skulle kanske skrämma upp priset lite, men knappast denna.
|
|
|
Post by johnnycash on Feb 9, 2012 12:37:08 GMT 1
Jag tänkte länka den här faktiskt.. Kan vara skitsnack de där, sen är gitarren i sig inte speciellt bra heller. . Bara en idiot köper den där och tror på cornelis historien. Folk säger vad som helst för att få så mycket pengar som möjligt !
|
|
Calle
Allvetande
|
Post by Calle on Feb 9, 2012 14:59:04 GMT 1
700 kr max om halsen är rak
|
|
|
Post by niklasc on Feb 9, 2012 15:04:44 GMT 1
Är det möjligen samma säljare som sålde Ulf Lundells gitarr på tradera för ett tag sedan.....?
/N
|
|
loef
Jag är en forumsnörd
|
Post by loef on Feb 10, 2012 8:31:21 GMT 1
Är det möjligen samma säljare som sålde Ulf Lundells gitarr på tradera för ett tag sedan.....? /N ... min dotters kompis pojkväns mamma känner en som rört vid en handuk som Tomas Ledin torkat svetten i på en konsert... den handuken måste vara värdefull idag... olav
|
|
|
Post by 1948 on Feb 10, 2012 8:52:28 GMT 1
Är det möjligen samma säljare som sålde Ulf Lundells gitarr på tradera för ett tag sedan.....? /N ... min dotters kompis pojkväns mamma känner en som rört vid en handuk som Tomas Ledin torkat svetten i på en konsert... den handuken måste vara värdefull idag... olav ha ha ha .... det låter som en dröm . ..
|
|