|
Post by johnnycash on Nov 14, 2011 21:22:47 GMT 1
|
|
Tyko
Allvetande
www.runessonguitars.com
|
Post by Tyko on Nov 15, 2011 0:37:31 GMT 1
Ser ju ut som om att det skulle kunna vara mahogny i locket. Hade Levin det som standard på någon modell eller var det bara under krisåren som man ibland fick ta vad man hade tros?
|
|
Calle
Allvetande
|
Post by Calle on Nov 15, 2011 1:01:12 GMT 1
Ser ju ut som om att det skulle kunna vara mahogny i locket. Hade Levin det som standard på någon modell eller var det bara under krisåren som man ibland fick ta vad man hade tros? Det där är ingen modell 60 som det står i annonsen utan en modell 47 med granlock och valnöt i sidor och botten. Ser onekligen mahognylikt ut men tror nog att bilden vilseleder en smula.
|
|
|
Post by Anders451 on Nov 15, 2011 16:18:10 GMT 1
Stod "fynd" så kanske är bra pris på denna? Lägger ut den här ifall någon är intresserad. Ser ut som en standard 414CE med Ovangkol i sidor och botten? Isåfall verkar det vara "normalt" begpris i musikaffär så fynd kanske är lite att ta i. Onekligen i bra skick dock. Värt priset ialla fall
|
|
|
Post by lennartdesa on Nov 15, 2011 16:46:04 GMT 1
Ser ju ut som om att det skulle kunna vara mahogny i locket. Hade Levin det som standard på någon modell eller var det bara under krisåren som man ibland fick ta vad man hade tros? Det där är ingen modell 60 som det står i annonsen utan en modell 47 med granlock och valnöt i sidor och botten. Ser onekligen mahognylikt ut men tror nog att bilden vilseleder en smula. Jag har en exakt likadan och håller med Calle: modell 47 med valnöt i sidor och botten. Trevlig gitarr!
|
|
magnus
Allvetande
Samlar all m?jlig Goya....
|
Post by magnus on Nov 15, 2011 20:24:42 GMT 1
Jag har en exakt likadan och håller med Calle: modell 47 med valnöt i sidor och botten. Trevlig gitarr! Jag har alltid undrat över de här modellerna ochpassar därför på..., visst är de tvär-ribbade?
|
|
|
Post by lennartdesa on Nov 15, 2011 21:49:36 GMT 1
Jag har en exakt likadan och håller med Calle: modell 47 med valnöt i sidor och botten. Trevlig gitarr! Jag har alltid undrat över de här modellerna ochpassar därför på..., visst är de tvär-ribbade? Ska kolla upp och återkommer!
|
|
|
Post by lennartdesa on Nov 15, 2011 21:54:22 GMT 1
japp, tvärribbat. Tre plus en ribbor!
|
|