|
Post by rogerh on Jul 29, 2011 13:25:12 GMT 1
|
|
|
Post by molle on Jul 29, 2011 14:05:29 GMT 1
Som en Ovation, fast i trä! Mycket snyggare, och troligen bättre ljudmässigt! Undrar om halkskyddet är orginal, eller ditsatt i efterhand? Plektrumskyddet var flådigt!
|
|
Calle
Allvetande
|
Post by Calle on Jul 29, 2011 17:05:53 GMT 1
Min kroppsform (pondusreservoaren) omöjliggör det anatomiskt och funktionellt att använda ett dylikt instrument
Som att vända parenteser mot varandra )( men snygg tycker jag nog att den är på någe vis ändå, ja eller fulsnygg ;D
|
|
|
Post by Niklas V-G on Jul 29, 2011 22:23:34 GMT 1
Min kroppsform (pondusreservoaren) omöjliggör det anatomiskt och funktionellt att använda ett dylikt instrument Som att vända parenteser mot varandra )( men snygg tycker jag nog att den är på någe vis ändå, ja eller fulsnygg ;D Funderar på om en konkav gitarrygg skulle förstöra ljudet för mycket annars är det en, enligt mig själv, en lysande idé för gitarrister med Calles mfl konvexa fysik :-)
|
|
|
Post by bluesified on Jul 30, 2011 5:52:34 GMT 1
Min kroppsform (pondusreservoaren) omöjliggör det anatomiskt och funktionellt att använda ett dylikt instrument Som att vända parenteser mot varandra )( men snygg tycker jag nog att den är på någe vis ändå, ja eller fulsnygg ;D Funderar på om en konkav gitarrygg skulle förstöra ljudet för mycket annars är det en, enligt mig själv, en lysande idé för gitarrister med Calles mfl konvexa fysik :-) Ovation har jo sin "Contour Bowl" på en del modeller, for å løse dette problemet:
|
|