sfe
Besserwisser
Det tråkiga med att vara pessimist är att man så ofta har rätt.
|
Post by sfe on Nov 5, 2017 20:45:24 GMT 1
För någon vecka eller två sedan lade jag märke till att vår TIVO-box spelat in ett program, som jag såg det som mycket osannolikt att någon i vår familj ville se. Kommer nu inte ihåg vad det var. -OK, har väl tryckt fel nån gång då, var min slutsats. Lade nu precis märke till att det fanns en hel hög med TV-program inspelade som ingen av oss spelat in. -Va faaan...... Googlade så på "TIVO spelar in själv" och fick genast svaret. "Spela in TIVO-tips" heter svaret och hittas en bit in i "inställningar" och skiten är aktiverad i default! Måste vara en av de absolut dummaste idéerna jag hört talas om med TV. Innan jag googlat, alldeles när vi sett högen med inspelade program, ville frugan att jag skulle kolla under "inställningar" ifall det fanns nåt där som var orsaken till att vi hade så mycket inspelat. -Nej, sa jag, Det kan det inte vara. Fel hade jag!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2017 16:14:12 GMT 1
;-) påtvingad mjukvara. Man skall inte använda ordet hatar för ofta. Men i detta fall gör jag ett undantag. Jag HATAR sånt. Även på datorn, Spotify när den gissar sig till musik man förväntas tycka om. Föreslår den. Nej, no way never ever.
|
|