|
Post by Peter on Jul 5, 2013 8:32:24 GMT 1
Jag vill se PREV 12345 NEXT längst ner på sidan istället för högst upp. Dvs, att gå till nästa sida, när jag skrollat ner till det sista inlägget på den sidan, eftersom den kronologiska ordningen är så, så fattar jag inte varför man lagt "PREV 12345 NEXT" - dvs sidbytena, längst upp i vänstra hörnet. Håller med. Det är lite irriterande att man ska behöva skrolla upp igen för att komma till nästa sida. En sak jag funderat över; Varfö inte göra ett val typ "view all" för de som vill se tråden i en enda lång tråd. Erik. Har du nåt att tillägga i debatten?
|
|
|
Post by Laer on Jul 5, 2013 11:01:35 GMT 1
När jag testar i både Firefox och Chrome så följer "PREV 123... NEXT"-raden hela tiden med när jag scrollar nedåt, även om den hela tiden ligger i överkant av skärmen så är den alltid synlig, och jag behöver inte alls scrolla uppåt för att klicka på Next eller välja sidnummer. Prova att uppdatera era webläsare om den inte hänger med, eller avvaktivera nåt plugin som kanske stör? Jag kör AdBlock och några fler, och de spökar iaf inte. Vet inte om det går att göra en view all. Ska kika vid tillfälle, likaså om det går att få "PREV 123... NEXT" att finnas längst ner också. Finns verkligen galet mycket att sätta sig in i och tweaka forumet, men det har inte funnits tid till det ännu. 
|
|
|
Post by rogerh on Jul 5, 2013 15:18:38 GMT 1
Funkar i Exploder också. Bra jobbat så långt! 
|
|