|
Post by 1948 on Jan 5, 2012 21:42:15 GMT 1
Stort tack för all uppmuntran ! ( det är nu det behövs efter stort hål i plånboken )Lovar att lägga upp bilder så fort jag har lagt ifrån mig gitarren. Jag vet inte ett jota om Santa Cruz annat än lite googlande på nätet så det är jättekul att höra lite mer av er som vet mer om Santa Cruz. Blir ett besök till Calle vad det lider för en ny mik till denna då det suttit en LRBaggs som jag inte ville ha med eftersom jag tycker K&K är ett bättre alternativ på ack-gitarr. Hälsningar, Ralph
|
|
|
Post by 1948 on Jan 6, 2012 12:22:13 GMT 1
|
|
|
Post by 1948 on Jan 6, 2012 12:25:46 GMT 1
|
|
|
Post by 1948 on Jan 6, 2012 12:36:41 GMT 1
Spontant påminner denna om en Martin D35 S som jag dessvärre inte har kvar eftersom det köps & säljs över tiden om dom inte hamnar i garderoben ( sk kvarsittning ) - ibland ångras en del köp och försäljningar men så är det nog för de flesta av oss. Får se hur länge denna hänger med - just nu är det lite nyhetens behag / Hälsn Ralph EDIT: setup var gjord för dessa strängar SIT phosphor bronze gauge 11-50 tror dom heter pro-light ( passar mig då man snart är mogen för PRO ) Var första gång jag kännde på denna sträng som var helt okey även om tjockleken är i paritet med det jag brukar använda på el-gitarr. Bra sträng hur som helst.
|
|
Calle
Allvetande
|
Post by Calle on Jan 6, 2012 13:49:31 GMT 1
Spontant påminner denna om en Martin D35 S som jag dessvärre inte har kvar eftersom det köps & säljs över tiden om dom inte hamnar i garderoben ( sk kvarsittning ) - ibland ångras en del köp och försäljningar men så är det nog för de flesta av oss. Får se hur länge denna hänger med - just nu är det lite nyhetens behag / Hälsn Ralph Finfin Ralph
|
|